4 דרכים אפקטיביות להזרמת תנועה רלוונטית אל אתר האינטרנט שלך

איך להזרים תנועה אל אתר האינטרנט שלכם?
קבלו 4 דרכים אפקטיביות בעזרתן תוכלו להגדיל את כמות המבקרים באתר שלכם!

 

 

 

אז יש אתר אינטרנט, ואתם כבר יוצרים תכנים בעלי ערך אל קהל היעד שלכם. מה עכשיו?
חייבים להזרים תנועה אל האתר, כי אתר בלי מבקרים לא ממש שווה משהו,
ובטח שלא יצליח להגדיל הכנסות בעסק שלך.

אז מה עושים? איך מזרימים תנועה אל האתר?

חדשות טובות: יש כמה דרכים. כמה מהן יכולות להתאים עבורכם!

לצפייה לחצו על הסרטון:

מוזמנים להגיב בסוף הפוסט!

1. פרסום ממומן. פרסום במנועי החיפוש כמו גוגל ויאהו, פרסום ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, יו טיוב, לינקדין או פרסום באתרים כמו וואלה, ו ynet או פורטלים בתחומים השונים הקשורים אל התחום שלכם.

מהכרות שלי עם בעלי עסקים קטנים, בד"כ ממעטים בפרסום, למרות שההשקעה בסופו של דבר משתלמת. כמובן שבכל פלטפורמה שיטות הפרסום הן שונות כך למשל בפייסבוק בו אנשים יותר מבלים, נפרסם יותר לשם חשיפה ולהגדלת רשימת התפוצה, בעוד בגוגל אנשים כבר מחפשים על מנת לרכוש ושם נפרסם על מנת למכור.

2. רשתות חברתיות. המהפכה כבר כאן… הצרכנים נמצאים שם. פייסבוק, יו טיוב לינקדין אינסטגרם פינטרסט…. היכן שהקהל שלכם נמצא, שם תפיצו את התכנים שלכם, וכך תזרימו תנועה אל האתר. ברשתות החברתיות הקהל שלנו מבלה – הזמינו אותם אליכם הביתה – אל האתר שלכם! יכולה להיות כאן מערכת יחסים ארוכת טווח ומאד מיוחדת (-:

3. קידום אורגני. קידום אתרים – seo search engines optimization. התאמת האתר אל מנועי החיפוש, בשיטות שונות, שתגרומנה לכך שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש לביטויי החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים, במנועי החיפוש במקומות הראשונים. ככל שתגיעו למקומות הגבוהים יותר, כמובן שיותר תנועה תזרום אל האתר שלכם.
קידום אתרים נכון ומקצועי יכול להגדיל את כמות המבקרים הרלוונטיים לאתר שלך בצורה משמעותית! תכנון נכון של האתר, והתאמתו למנועי החיפוש לפי ביטויים שהלקוחות שלכם מחפשים יכול להזרים את הלקוח הבא אליך אל האתר. אפשרי לבצע לבד עד גבול מסויים. לתוצאות טובות במיוחד, רצוי לפנות למקדם אתרים מקצועי.

4. השתתפות בפורומים. השתתפות פעילה בפורומים יכולה להזרים תנועה מאד רלוונטית אל האתר שלכם. חשבו על זה – פורומים הם מקום בו אנשים המתעניינים בתחום מסוים, משתפים ושואלים שאלות. כאן מגיע התפקיד שלכם כמומחים בתחום. השתתפות פעילה בדיונים, או מתן תשובות וערך למשתתפים יכול לגרום למודעות לגביכם, יצירת עניין ובסופו של דבר הגעה אל האתר שלכם. הרעיון הוא להיות במקום בו נמצא קהל היעד שלכם.

הערה חשובה: כמובן שההשתתפות צריכה להיות כנה ואמיתית, מתוך רצון לעזור, ולא מתוך מטרה של יצירת לינקים לספאם! כדאי לבדוק את כללי הפורומים השונים, לא בכולם אפשר לצרף בחתימה לינקים אל האתר.

הדרך האחרונה מתאימה בעיקר לבעלי עסקים קטנים שאינם מעונינים להשקיע בפרסום וקידום אתרים, ופעילות ברשתות החברתיות אינה מתאימה עבורם. חשוב מאד להקפיד על פעילות אתית בתחומים אלה, ולא לעבור את הגבול ולהשתמש בהם לצורכי ספאם. פעילויות מסוג זה עלולות לפגוע בהם מבחינת מנועי החיפוש. המטרה היא לא להשתמש בשיטות אלה כדרך לקידום האתר, אלא כדרך להזרים תנועה רלוונטית בלבד.

אז עכשיו אתם בטח חושבים לעצמכם, או.קי. יש כאן כמה דרכים, מה לעשות?

קודם כל לבחון איזה מהדרכים מתאימה לסוג העסק שלכם? חלק מהן הן בתשלום, כדאי לבחון את נושא התקציב. חלק מהן אולי מוכרות לכם פחות. ברגע שבחנתם איזה מהדרכים האלה מתאימה לעסק שלכם, חישבו מה מהדברים האלה יהיה יותר קל עבורכם? מה לא יעכב אתכם מעשייה? מה יהיה פאן עבורכם? ולכו על זה!!!
אני כרגע יוצרת תכני וידאו ומפיצה אותם באמצעות פייסבוק, ופרסום ממומן בפייסבוק. אל האתר הקודם שלי מוזרמת תנועה דרך מנועי החיפוש. אני בוחנת עוד אפשרויות שיתאימו לי, אשמח לדווח בהמשך (-:

ומה איתכם? איך אתם מזרימים תנועה אל האתר שלכם?
אשמח לשמוע מכם בתגובות למטה האם גיליתם שדרך מסוימת יעילה יותר עבורכם?

 

כדאי גם לבדוק את מחיר האביב שלי לאתר מושך לקוחות בלחיצה כאן

 

תגובות

השארת תגובה