איך להשיג 1000 צפיות בסרטון וידאו בחינם ובקלות

איך השגתי יותר מאלף צפיות לסרטון תוך 24 שעות – בחינם!

הי חברים,

בשבוע שעבר פרסמתי סרטון וידאו שהגיע ליותר מאלף צפיות תוך 24 שעות
את כל הפרטים איך עשיתי את זה,
ואיך גם אתם יכולים לעשות את זה בקלות ובחינם כתבתי בפוסט הזה.

המטרה כבעלי עסקים קטנים – חשיפה
הכלי – וידאו
הפלטפורמה?
עד לפני כמה זמן הייתי אומרת לכם ללא היסוס – יוטיוב.
היום יש שחקן חדש במגרש הפלטפורמות לפרסום סרטוני וידאו, והוא לוקח בגדול – פייסבוק!

אז האמת היא שהוא לא שחקן חדש, אבל במסגרת ה*תחרות* בין פייסבוק לגוגל, פייסבוק נכון לעכשיו מנצח במשחק הזה.

עד לפני כמה זמן, כאשר פרסמנו בפרופיל האישי שלנו, פוסט עם וידאו, או פוסט עם לינק לאתר חיצוני, בו פרסמנו מאמר עם וידאו (או לאו דוקא) הם היו מקודמים בצורה יפה בפייסבוק.

היום לפייסבוק אין אינטרס לקדם סרטוני יו טיוב, או לינקים לאתרים שיוצאים מפייסבוק, ולכן הם לא מקדמים פוסטים שיש בהם סרטוני וידאו של יו טיוב, או לינקים חיצוניים. הפוסטים האלה מקבלים הרבה פחות חשיפה מאשר קיבלו בעבר.

בנוסף, פייסבוק ממש מחמירים לאחרונה עם פרופילים אישיים שמפרסמים תחת שם העסק, ויש חשבונות שאף נסגרים. כל זאת מכיון שהם רוצים לעודד בעלי עסקים לפרסם במערכת הפרסום שלהם.

אז איך בכל זאת, ניתן בצורה חוקית, להגיע לחשיפה מאד גדולה?
התשובה היא – ע"י פרסום סרטוני וידאו, אותם מעלים ישירות לפייסבוק.

פרסמתי ביום שישי האחרון סרטון וידאו שבו אני משתפת חוויות שלי מתהליך עוצמתי שאני עוברת, ומסדנה חוויתית שעברתי, והסרטון הגיע ל יותר מאלף צפיות, וכל זה ב 24 שעות!
ולי יש יחסית פרופיל פחות פעיל בפייסבוק, אני את רוב הדברים שלי מפרסמת דרך הדף העסקי ועם פרסום ממומן.

צילום מסך מדף הפייסבוק שלי:

שיווק בוידאו

אז דבר ראשון – זה ברור היום לכולם שוידאו הוא אחד הכלים העוצמתיים ביותר שיש לקידום העסק שלנו. במידה ועדיין לא עשיתם את זה, הגיע הזמן!

מדוע סרטונים בפרופיל האישי בפייסבוק זוכים ליותר חשיפה?

בפייסבוק, סרטוני הוידאו מתחילים לנגן אוטומטית, אלא אם כן המשתמש מבטל את האופצייה הזאת. כלומר בפיד, ברגע שהסטטוס עולה, הסרטון מייד מתחיל לנגן. בנוסף, הוא נראה כחלק אינטגרלי מהסטטוס, והתצוגה שלו גדולה בצורה ניכרת, בעוד למשל כאשר אנחנו מעלים לינק של יו טיוב, רואים שזה סרטון חיצוני,והתצוגה שלו קטנה יחסית.

אם כך – אני רוצה להציע לכם, בפעם הבאה שאתם מפרסמים סרטון וידאו, ורוצים לחשוף אותו לקהל בפייסבוק – להעלות אותו ישירות לפייסבוק – ולהמנע מהטעות של לפרסם לינק של הסרטון ליו-טיוב. כשאני רואה לקוח שלי שמעלה סרטון יו טיוב לפייסבוק, אני מייד יוצרת אתו קשר וממליצה להעלות את הסרטון ישירות לפייסבוק.

המלצה נוספת – מכיון שאנחנו מפרסמים דרך הפרופיל האישי, הייתי ממליצה גם ללכת על הגישה האותנטית. להיות כמה שיותר טבעיים ואותנטי. כך הקהל מכיר את האדם שמאחורי העסק, מתקרב אליו, ובסופו של דבר – ירצה לעבוד אתכם. אין חשש היום להעלות סרטונים שאינם מקצועיים, ומראים אותנו בחיים האמיתיים – עם הסתייגות – רצוי שהתאורה והסאונד יהיו טובים, וחשוב גם להקפיד על מראה ולבוש – כלומר – לא לקחת את זה רחוק מדי. אמנם אותנטי.. אבל בכל זאת …

את השיטה הזאת, של סטטוסים אותנטיים למדתי מאלונה אלמן, שהפכה את פרסום הסטטוסים האותנטיים לאומנות של ממש. היא מקדמת כך סדנאות שהיא מעבירה, בהן היא מלמדת כיצד להשיג הכנסה פאסיבית ממכירה בחנויות אינטרנטיות.

ועכשיו הדילמה.

האם להפסיק לפרסם ביו-טיוב? האם להפסיק להעלות פוסטים באתר שבהם מוטמעים סרטונים של יו-טיוב?
התשובה היא חד משמעית לא!
להמשיך ולעבוד באותה צורה, ובעצם לפרסם גם וגם!

ברגע שאנחנו מפרסמים ביו-טיוב, ובאתר, אנחנו בעצם משקיעים לטווח ארוך, מכיון שאל הסרטונים והפוסטים האלה תגיע תנועה אורגנית. החומרים גם יותר נגישים ברגע שהם נמצאים באתר, ומסודרים בארכיון, תחת קטגוריות מסודרות. בפייסבוק הם הולכים לאיבוד, ומה שהיה היום, כבר לא מעניין מחר. כמות הסטטוסים בפיד שלנו היא אסטרונומית, וחיי ה*מדף* של סטטוס, הם קצרים.

המלצתי –

העלאת סרטונים ליו טיוב, הטמעתם באתר. הפצה אל רשימת התפוצה וקידום אורגני.
במקביל – העלאת הסרטון לפרופיל בפייסבוק (בתנאי שהוא לא מכירתי, כדי לא לעבור על תנאי השימוש של פייסבוק, ולהסתכן בסגירת הפרופיל) ופרסום ממומן בפייסבוק לדף העסקי, גם לסרטונים שהעלנו לפייסבוק, וגם ללינקים אל האתר.

מבולבלים?
גם אנחנו..

רוצים אתר אינטרנט שיווקי? לחצו כאן והשאירו לי הודעה

 

רוצים לשאול שאלות? מוזמנים בכיף בתגובות למטה!

תגובות

2 תגובות
  1. אסף הגב

    אהבתי את האפילוג של הפוסט 🙂

    בכל מקרה, אני לא באמת חושב (ואני בטוח שגם את) שיש כאן מקום לבילבול.

    כל מה שבעל העסק צריך לעשות זה "לזוז" מעט מדרך העבודה שלו עם וידאו בפייסבוק, ובמקום להעלות קישור לוידאו שנמצא במקום אחר, פשוט להעלות את הוידאו לפייסבוק.

    השאלה היא, האם זה תופס גם לגבי סרטונים שמעלים לדף העסקי…

    • רונית אדלר הגב

      הי אסף!
      בלבול נמצא לעיתים גם במקום שאינו צריך להיות.. פשוט מכיון שאנחנו קצת חוששים משינוי.
      התרגלנו לפרסם בצורה הזאת, ועכשיו צריך להתרגל למשהו אחר.
      מה שאני מתארת, זאת בעצם שיטה לשיווק אותנטי דרך הפרופיל האישי,
      שמשיגה כמות צפיות בקלות, יחסית לפרסום סרטונים ביו-טיוב.
      גם למי שפרסם עד היום ביו-טיוב והגיע למספר צפיות גבוה – הפרסום בפייסבוק הוא כפול ואף משולש! זה שווה התייחסות.
      זה לא קשור לדף העסקי – שם לצערי אנחנו חייבים לפרסם בתשלום!
      אבל המשמעות של זה, היא השקעה של זמן בפרופיל האישי.

השארת תגובה